Hehe >.<

Har inget att göra så kan passa på att göra ett inlägg :D

Ska snart lägga ig och hoppas att förkylningen har laggt sig liite tills imorgon!  :/

Alice och Jeppe e inte hemma så jag kan ej va med dom ;'(

Ingen annan intressant att vara med så jag har varit ensam heeela dagen ;(

Eller.. jag sov till halv  tolv så hela dagen är det inte ;D

Imorgon kommer Jeppe och Alice hem igen och då ska jag va med alice Kanske jeppe vet ej ;/ <3

Funderar på att ta med cindy till ån nu så hon får kissa och om hon vill så kan hon få bada ;)

Tar med Kameran ner så ni får kanske lite nya foton imorgon :D För mamma jobbar immorgon så jag har datorn för mig själv xD

Kan bjuda på några foton på mig och alice ;)








Älskar dig syrran! <3





Älskar dig Alice! <3


Älskar dig min älskade Jesper!<3 <3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: Nämen!

Miss alice som har en pärla på tungan, wööw hon har tjockare tunga än min häst :D

2011-07-12 @ 02:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0