:@

Jag blir heeeelt gaaaalen!!!! :@

Idag så har jag varit med Alice! <3 Hon e bäääst!

På tisdag så ska jag vara med Jesper och Alice! <3

Kan inte rida det suuuger! jag blev så himla sugen på att rida innan så jag höll på att dööö! :(

Men men kan det snart igen! :D

Har inga foton på Mammas dator heller :(

Haha men har tagit en massa underbara foton som jag skulle ha laddat in men jag hittar inte USB-kablen till den....

Jag ska börja blogga igen efter som att det e Sommarlov och denna veckan har jag inget specielt planerat... eller jag hade men det sket sig!

Ska kanske vara med Alice imorgon om jag får för min Pappa -.-

Som ni ser så har jag varit inne nu ganska mkt! Eller.... Lite mera en innan (((:

Kommer blogga mkt imorgon! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0