Ny Blogg!

Ja en till blogg nu! Ska se hur länge jag klarar av att sköta om båda?

Denna dagen blev med Alice och Johanna vid Bandsjön! Riktigt skönt ska ni veta!
Här kommer snart ett så kallat MODE inlägg x)

Ska försöka övertala Pappa att vi ska till Bandsjön igen nu... Men det kommer gå åt skogen!

Jag kommer uppdatera denna bloggen lika mycket som den andra bloggen!
Hoppas att ni kommer komentera mycket på denna bloggen och att den kommer bli bra!

Som ni ser har jag redan skaffat en header. Jag blev riktigt nöjd med den!

jag och Alice kommer gå ut med kameran efter maten och fota en massa fail bilder xD

Imorgon så ska jag kanske till Bandsjön och ta ett riktigt skönt dopp! ska se om någon vill cykla dit med mig^^

// Felicia :D


Kommentarer
Postat av: hitler

Damn your ugly..

2011-06-04 @ 22:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0